Samsung pasišaipymai apie Apple atsisuko prieš juos pačius

Fiktyvios programėlės
Fiktyvios apsaugos programėles: pasitikrinkite ir jei turite tokią, kuo skubiau ištrinkite!
2018 19 balandžio
Naujieji iPhone
Naujausių iPhone XS/XS Max problemos ir sprendimo būdai
2018 22 spalio
Fiktyvios programėlės
Fiktyvios apsaugos programėles: pasitikrinkite ir jei turite tokią, kuo skubiau ištrinkite!
2018 19 balandžio
Naujieji iPhone
Naujausių iPhone XS/XS Max problemos ir sprendimo būdai
2018 22 spalio

Kasmet, sulaukus naujųjų iPhone pasirodymo, pasipila pašaipios Samsung reklamos rodančios kodėl reikia rinktis Samsung, o ne Apple gaminius.

Išimtis, panašu, buvo tik „iPhone 8“ – matyt, korėjiečiai kaupė geriausias idėjas svarbesniam produktui – „iPhone X“. Po iPhone X pasirodymo pirmasis ilgai laukti neteko kol buvo paviešinta ši reklama:

Reklamos žiūrovai tarsi supažindinami su „Apple“ ir „Samsung“ konkurencinio karo istorija – iš pradžių Korėjos įmonės užsakymu susuktame filmuke užsimenama, kaip „iPhone“ kadaise nuolat susidurdavo su vidinės atminties trūkumu – „Apple“ ilgą laiką savo telefonuose siūlė tik 16 GB atminties.

Nusikėlus į 2013 metus matoma, kaip „Apple“ vartotojui bandoma sukelti nepilnavertiškumo jausmą dėl ekrano dydžio – tuo metu „Samsung“ jau siūlė „Galaxy Note 3“ su 5,5 colių įstrižainės ekranu, o „Apple“ dar nebuvo peržengę 4 colių ribos.

2016 m. „Samsung“ demonstravo savo „Galaxy S“ įrenginių atsparumo vandeniui sugebėjimus, o „Apple“ tuo metu, esą, galėjo pasigirti tik tuo, kad šlapias telefonas bent jau gerai tilpdavo ryžių indelyje.

Naujausiu patyčių iš „Apple“ objektu tapo amerikiečių įmonės pomėgis gaminti ir pardavinėti įvairiausius nepigius „iPhone“ laidus – na, kad ir vaizdo įraše matytą naujovę, leidžiančią vienu metu klausytis muzikos ir įkrovinėti telefoną (kai tuo tarpu „Samsung“ įrenginys įkrovinėjamas belaidžiu būdu).

Reklaminio filmuko, pavadinto „Augimas“ (angl. „Growing Up“) pabaigoje ištikimas „Apple“ produktų naudotojas galų gale įsigyja „Galaxy Note 8“ ir be menkiausio pavydo jausmo žiūri, kaip kiti žmonės kažkodėl vis dar rikiuojasi į eilę įsigyti naujausio „iPhone X“.

Bendra šio reklaminio filmuko idėja – įteigti, kad „Samsung“ visada yra keliais žingsniais nutolusi nuo „Apple“ technologiniu požiūriu.

Už šį elgesį „Samsung” gavo kitą lazdos galą. Amerikiečių „Motorola” pasišaipė iš „Samsung” reklamos kurioje ši pasišaipė iš „Apple”. Įmonė realiai suvokia savo galimybes lygintis su „Apple” ir todėl reklamose šaiposi iš „Samsung”, kuris „Motorolos” nuomone nieko nekuria ir tik kopijuoja „Apple” sukurtas naujoves.

„Motorola” kompanijai nepritrūko drąsos ir savo socialinio tinklo „Facebook” paskyroje parašyti žinutę:
„Mums patiko Samsung Mobile USA reklama, tačiau jūs pamiršote pabaigą…”

Artėjant naujųjų iPhone modelių pristatymui, „Samsung” vėl griebiasi šiaudo ir paleidžia naują reklamų seriją, kurioje šaipomasi iš Apple gaminių siekiant, jog naujausias flagmanas Samsung S9 palyginime atrodytų puikiai.

Paviešinti trumpi filmukai, kaip klientai yra nepatenkinti panaikintu ausinių lizdu, kamera, ir greitojo krovimo priedais, iPhone X ekrano iškarpėle, vietos trūkumu telefone, greičiu ir jog negalima naudoti keletos programų vienu metu.







Skambinti
Atvykti